Kan ik nog een visum in Turkije kopen?

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Ursula

Kan ik nog een visum in Turkije kopen?

Post by Ursula » Wed Dec 18, 2019 4:58 pm

Wij gaan weer naar Turkije, pas in het voorjaar maar ik wil wel alvast wat vragen. Het reisbureau zegt dat we een visum moeten kopen maar kon ons niet vertellen of dit nog mogelijk is bij aankomt op de luchthaven van Turkije? Weet iemand dat? Of moeten we het visum echt al vooraf kopen?

Bianca

Re: Kan ik nog een visum in Turkije kopen?

Post by Bianca » Wed Dec 18, 2019 5:11 pm

Dat vraag ik me ook af maar ik heb er geen antwoord op gevonden. Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen en de visa gewoon online aangevraagd.

Visumland

Re: Kan ik nog een visum in Turkije kopen?

Post by Visumland » Thu Dec 19, 2019 11:48 am

Turkije geeft zelf aan dat een visum niet meer bij aankomst in Turkije te koop is en er dus vooraf een e-visum moet worden aangevraagd. Echter, veel van onze klanten geven aan dat het nog wel mogelijk is om een visum aan te schaffen op de luchthaven. Wij ontvangen signalen dat dit op sommige luchthavens wel mogelijk is en op andere niet. Het kan ook zijn dat het in de nacht moeilijker is om ter plekke aan een visum te komen dan overdag.

Wij raden aan om het visum voor vertrek aan te schaffen. Dit is ook nog goedkoper dan in Turkije op de luchthaven. Daarnaast loopt u dan dus geen risico op problemen bij het aanschaffen van een visum ter plekke. Het e-visum heeft u bovendien in slechts enkele minuten gemakkelijk zelf aangevraagd. Daarmee bespaart u dus veel tijd.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Post Reply