Visum Turkije aanvragen met Chinese nationaliteit

Alles over het visum voor Turkije.
Post Reply
Ayiguli

Visum Turkije aanvragen met Chinese nationaliteit

Post by Ayiguli » Tue Aug 21, 2018 9:37 pm

Graag wil ik weten of ik met Chinese paspoort een e-visum voor Turkije kan aanvragen en hoeveel het kost en hoelang het duurt en hoe vraag het ik aan.

Ik heb wel een verblijfsvergunning van Nederlend.

In afwachting van uw bericht.

Visumland

Re: Visum Turkije aanvragen met Chinese nationaliteit

Post by Visumland » Tue Aug 21, 2018 10:15 pm

Voor het aanvragen van een visum met een Chinese nationaliteit moet u aan een aantal extra eisen voldoen. Het gaat om de volgende:

1. Een retourticket, een hotelreservering en 50 dollar per dag dat u in Turkije verblijft.
2. Doel van de reis is zaken of toerisme.
3. Een geldig Chinees paspoort.

Een visum is 30 dagen geldig en u kunt maar 1 keer in- en uitreizen.

De kosten voor een visum met een Chinees paspoort zijn hoger en kunt u navragen door ons een email te sturen. Indien u dit wenst, kunt u het visum hier aanvragen:
https://visumland.nl/turkije/

U kunt na het invullen van het aanvraagformulier klikken op visum aanvragen en nu betalen, maar hoeft hier echter niet te betalen. U ontvangt daarna een betaallink per e-mail om het visum te betalen.

In dat mailtje wordt tevens gevraagd om te bevestigen dat u voldoet aan de bovengenoemde eisen en er zal gevraagd worden om de verloopdatum van uw Nederlandse verblijfsvergunning te mailen.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Post Reply