ESTA formulier in het Nederlands?

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Elly

ESTA formulier in het Nederlands?

Post by Elly »

Hallo,

Ik heb mijn ESTA via https://visumland.nl/ aangevraagd. Ik ben erg tevreden over de snelheid waarmee onze reisdocumenten in orde zijn gemaakt. Om dit zelf in orde te maken op de site van Homeland Security heeft me heel veel tijd gekost en het lukte nog steeds niet om dit voor ons groepje te doen. Ik geef het adres van Visumland in ieder geval aan m'n dochter en haar vriendin door. Zij kunnen nu zelf boeken. Ook heb ik het m'n kleinkind gezegd die nu in Amerika woont en daar gaat trouwen Er komen nog meer gasten uit Nederland om dit feest bij te wonen. Zij vond Visumland een heel goede tip.

Ik heb wel nog even een vraag. De ESTA die wij kregen is in het Nederlands. Komt er nu nog een speciaal formulier in het Engels? Alles is nieuw voor mij...

Visumland

Re: ESTA formulier in het Nederlands?

Post by Visumland »

Fijn dat u tevreden bent en onze website aanbeveelt bij anderen, daar zijn we erg blij mee. Het formulier kunnen we ook in het Engels aan u verstrekken.

Overigens zal bij uw vertrek uw paspoort worden gescand waarna de reistoestemming zichtbaar wordt. De ESTA is echt een reistoestemming om naar Amerika toe te mogen reizen. Deze wordt dus ook bij vertrek gecontroleerd. Zonder ESTA wordt u niet toegelaten tot bijvoorbeeld het vliegtuig. U kunt dan ook niet inchecken. Het is dus geen probleem dat u geen Engelse versie bij u draagt. De Nederlandse versie is voldoende. Het gaat allemaal elektronisch op het paspoortnummer. Wij raden wel aan om het aanvraagnummer bij de hand te hebben.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Bianca

Post by Bianca »

Mijn ESTA is ook in het Nederlands. Hoe kan dit eigenlijk?

Visumland

Post by Visumland »

De reistoestemming is gelinkt aan uw paspoort. Bij vertrek (op Schiphol dus) zal uw paspoort worden gescand en wordt gecontroleerd of u een ESTA heeft.

Dit gaat volledig elektronisch.

U heeft dus alleen het paspoort nodig. Aan de hand van uw paspoort wordt uw ESTA automatisch gevonden. Het afschrift van de ESTA (in het Nederlands, Engels of een andere taal) is niet nodig en puur ter informatie voor uzelf.

Wel raden wij aan om het aanvraagnummer bij de hand te hebben.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Post Reply