Kamperen: kleren wassen hoeft niet want we stinken toch!

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Vrolijk

Kamperen: kleren wassen hoeft niet want we stinken toch!

Post by Vrolijk » Mon Nov 30, 2015 8:50 pm

Het is bijna kerstvakantie! Dus wat doen we? We gaan kamperen! Inclusief tent, haringen en tentstokken.

Maar liefst 5 minuten warm water per dag. Geen koud drinken want helaas de koelkast pastte niet in de auto. Koken doen we op een mooi campingsetje met een gasfles.

De mieren verjagen we door middel van spray. En kleren wassen hoeft niet want stinken doen we toch. Kamperen. Altijd leuk.

Maar de busreis spant misschien nog wel de kroon. Die één waarbij er altijd weer iemand ligt te kotsen naast je. 14 uur lang in een stinkende bus met om de 2 uur een stop. Slapen ho maar.

Je kan er veel over zeuren, maar doe mij maar kamperen. Ik hoef geen all-inclusive vakantie waarbij ik me bijna nergens druk om hoef te maken.

Ik ga voor de stinkende busreis! Waar gaat jouw voorkeur naar uit? Mijn laatste stinkende busreis was naar Alanya, dan is een reisgids wel zo handig: https://alanya.reiswaardig.nl/

Vakantieboeker

Re: Kamperen: kleren wassen hoeft niet want we stinken toch!

Post by Vakantieboeker » Mon Nov 30, 2015 9:05 pm

Ik droom echt alleen van een all-inclusieve vakantie! Ik doe dat sinds ik een keer reclame hierover op tv zag. Wie kent het niet? Zodra je vervolgens de website van die vakantie aanbieders bezoekt komen de woorden Gezien op televisie! al naar je toe! Ja, ik heb het inderdaad gezien op televisie.

Net op het moment dat ik lekker weg wilde zappen naar mijn voetbalkanaal in de reclame van goede tijden slechte tijden kwam die hoor. En mijn vriendin was meteen verkocht. Alanya, Antalya, Marmaris. Nog niet te spreken over Side of Istanbul.

Met andere woorden, weg voetbalkanaal want gtst was weer terug van weggeweest en weg die smekende ogen van je vriendin want we hebben ook gewoon reisgidsen. Nou goed, jij ook door zo'n reclame geterroriseerd? Stuur je vriendin dan maar naar https://reiswaardig.nl/ en zie die smekende ogen verdwijnen. Want beleven kan ook vanachter je pc.

Meconomy153
Site Admin

Post by Meconomy153 » Mon Nov 30, 2015 9:14 pm

Helaas heb ik dit trukje met mijn vriendin ook al eens gedaan. Toen had ik dus een probleem en moest ik dus aan de bloemen!

Bloemen. Wie vind het niet leuk ze te krijgen? Ik geef ze in elk geval behoorlijk vaak weg en ik krijg ze ook nog eens behoorlijk vaak terug. Maar nu het leuke! De virtuele bloemen: je stuurt je vriendin gewoon een linkje naar https://istanbul.reiswaardig.nl/gulhane-park/ zodat ze die site kan bekijken.

Vraag me niet wie ze heeft bedacht want die had waarschijnlijk niets te doen of iets goed te maken met een lege portomonnee en die is dit toen gaan doen. Creatief hoor! Maar gelukkig kunnen de normale mensen onder ons ze nu ook gewoon geven. Je kan het linkje versturen naar wie je maar wil.

De persoon die ze moet ontvangen hoeft niet eens thuis te zijn want zoals gezegd, het zijn online bloemen! Ze kunnen dus perfect door de kabels en belanden rechtstreeks in de pc van de ontvanger. Daar zijn ze voor gemaakt. Dus heb je iets goed te maken, wil je origineel zijn of ben je gewoon erg aardig, stuur dan snel een linkje en stuur de bloemen naar de liefde van je leven, naar je opa, naar je oma, je ouders, van mijn part stuur je ze naar jezelf. Maar stuur ze!

Dat zal de wereld een stuk beter maken! Stel je voor! Geen chagrijnige stukken vreten meer op straat maar alleen maar vrolijke mensen.... :lol:

Vakantieganger

Post by Vakantieganger » Mon Nov 30, 2015 9:29 pm

Vaag verhaal van de TO. Met dit weer lijkt het eerder op een verre reis in plaats van een kerstreis. Een reis naar olifanten in Afrika bijvoorbeeld. Goed, er zijn natuurlijk ook mensen die olifanten helemaal niets vinden. Enge moordlusitge beesten. Ik vind dat overigens niet. Ze zijn heel erg lief en schattig. Zo, de TO heeft zijn complimentje voor vandaag dus ook weer gehad...

Welnu, er is hoop. Ik heb namelijk hoop om ooit eens voor twee weken lang naar Sint Maarten te gaan. Of een week naar Dubai. Een lang weekend Brussel mag ook. Goed goed, het levert jullie ook iets op, een win-win situatie: ik mijn vakantie en jullie zijn van mij af! Nee heb ik, dromen kan ik krijgen. En nee, doe mij maar geen kamperen.

Chantal

Post by Chantal » Fri Feb 05, 2016 12:34 pm

Mijn man droomt ervan dat als wij gaan, we niet gaan kamperen en ook geen stinkende busreis maken. We gaan wat hem betreft een actieve reis maken. Jeweetwel. Zo'n reis waarbij je nooit van de zijde van je fiets wijkt. En mocht dat toch per ongeluk gebeuren, dan ben je in het zwembad. En nee, niet om lekker te dobberen, nee om baantjes te trekken. Of je bent aan het wandelen.

De enige actieve vakantie die mij wel leuk lijkt is de vakantie waarbij je in de avond laat bij een skihut te vinden bent. Inderdaad, overdag lekker op de plankjes en 's avonds aan het bier om vervolgens de volgende dag weer om 10 uur in de ochtend op de plankjes te staan.

Actie vakanties draaien bij mij uit op been breken: dan met een traumahelikopter naar het dichtsbijzijndste ziekenhuis. In het ziekenhuis krijg je een mooi gipsje, maar helaas de traumahelikopter brengt je niet terug naar je hotelletje wat betekent dat je ook nog die lekker stinkende busreis kan maken om terug te komen op je plankjes. Eenmaal aangekomen in je hotel is je 'actieve' vakantie ten einde en ben je de rest van de vakantie in de bar te vinden. Zuipend! Terwijl je vrienden nog op en neer gaan op de bergjes. Maar omdat jij toch zo zielig en alleen zit komen die fantastische vrienden je ook gezelschap houden. Want hoe graag ze ook door waren gegaan met hun actieve vakantie. Jij bent toch belangrijker en dus zetten jullie het op een zuipen. :mrgreen:

Ga je vakantie boeken, vergeet dan niet te profiteren van korting: https://ketos.nl/rubriek/reizen/

Bjorn

Post by Bjorn » Mon May 16, 2016 1:40 pm

Ik droom van een topvakantie naar Zuid-Afrika! Wie wil dat nou niet? Ik zie mezelf al zitten tussen de olifanten en tussen de kamelen. Wist je dat je een massage kunt krijgen van een olifant? Doodeng wel eigenlijk want als de olifant iets te ver naar voren leunt of gewoon abrupt besluit dat het eigenlijk helemaal niet zo leuk is om mensen te masseren zonder er zelf ook maar iets beter van te worden dan ben je dus gewoon dood! Die dingen wegen namelijk nog meer dan ... :mrgreen: ! En dat is inderdaad een prestatie.

Post Reply