Moet ik mijn ESTA uitprinten?

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Bianca

Moet ik mijn ESTA uitprinten?

Post by Bianca »

Ik ga samen met mijn gezin naar Miami en we hebben gelukkig allemaal een goedgekeurde ESTA ontvangen. Maar nu vraag ik me nog af of ik deze moet printen om daar te laten zien? Het zijn namelijk nogal wat pagina's en ik heb geen printer thuis dus dan zou dat op werk moeten :lol:.

Daarnaast heb ik de ESTA in het Nederlands, is dat nog een probleem? Aangezien ze daar natuurlijk geen Nederlands spreken?

Visumland

Re: Moet ik mijn ESTA uitprinten?

Post by Visumland »

Een ESTA is een toestemming om naar Amerika toe te mogen reizen. Deze wordt bij vertrek gecontroleerd. Het gaat geheel elektronisch. Bij vertrek wordt het paspoort gescand waarna de reistoestemming zichtbaar wordt. Zonder reistoestemming mag u dus niet inchecken of op het vliegtuig stappen. U hoeft de ESTA nergens te laten zien en hoeft deze dus ook niet te printen. Maar hij wordt dus voor vertrek al gecontroleerd, het is geen probleem dat het in het Nederlands is. Mocht u toch een Engelstalige print willen, dan is dit zeker nog mogelijk zolang uw ESTA geldig is. Neem daarvoor contact op met degene waar u de ESTA's heeft aangevraagd.

Wij raden wel altijd aan om het aanvraagnummer bij de hand te houden voor de zekerheid. Maar dit kan natuurlijk ook gewoon op de mobiele telefoon, uitprinten is niet nodig.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Bianca

Re: Moet ik mijn ESTA uitprinten?

Post by Bianca »

Ha Visumland, toevallig heb ik ze bij jullie aangevraagd :lol: :lol: . Bedankt voor de uitleg, een Engelstalige kopie vind ik, na jullie uitleg, niet nodig! Ga zo door, ik ben heel tevreden over jullie.

Post Reply