Reis geannuleerd: ESTA ook annuleren?

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Karin

Reis geannuleerd: ESTA ook annuleren?

Post by Karin » Wed Jul 20, 2016 6:48 pm

Hallo,

Ik heb onlangs voor mijn kinderen, mijn moeder en mijzelf via Visumland een ESTA verklaring aangevraagd voor onze reis naar New York. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling door Visumland.

Nu hebben wij onze reis moeten annuleren ivm plotselinge en ernstige ziekte van mijn vader.

Is het nodig dat wij ook de ESTA-verklaring annuleren? Ik bedoel te zeggen dat wij laten weten dat wij op volgende week maandag niet naar New York zullen gaan en dat de medewerkers van het vliegveld niet op ons hoeven te wachten?

Uw reactie zie ik graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Karin

Visumland

Re: Reis geannuleerd: ESTA ook annuleren?

Post by Visumland » Wed Jul 20, 2016 7:01 pm

Beste Karin,

Allereerst sterkte. En dank voor de complimenten voor Visumland.

Een ESTA is twee jaar geldig vanaf de dag van aanvraag of tot het paspoort verloopt. U hoeft dus niets te annuleren voor de ESTA, u hoeft ook niet door te geven wanneer u gaat reizen, als u maar een geldige ESTA heeft op dat moment! Op de ESTA zelf staat ook de datum tot wanneer deze geldig is.

Met vriendelijke groet,

Visumland
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Karin

Re: Reis geannuleerd: ESTA ook annuleren?

Post by Karin » Wed Jul 20, 2016 7:06 pm

Dank je wel voor je reactie!

Post Reply