Geldigheid ID kaart voor visum Turkije

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Bianca

Geldigheid ID kaart voor visum Turkije

Post by Bianca » Wed Oct 19, 2016 6:30 pm

Goedenavond,

Ik heb een vraag hoe lang moet mijn ID kaart nog Geldig zijn als ik na turkije wil.
Ik lees namelijk erg veel verschillende maanden de een zegt 6 maanden na aankomst in Turkije.
De andere 8 maanden en weer andere bij een ID kaart geld dit niet hij moet nog geldig zijn bij het verlaten van het land. En weer andere zeggen 60 dagen nadat net visum is verlopen,dus ik weet niet waar ik aan toe ben.
Wij zouden rond 25 oktober willen gaan en week later terug en mijn ID is geldig tot 22-12-2016 .
Kan ik hier nu wel of niet mee naar turkije reizen

Vriendelijke groet ,
Bianca

Visumland

Re: Geldigheid ID kaart voor visum Turkije

Post by Visumland » Wed Oct 19, 2016 6:49 pm

Goedenavond Bianca,

Wanneer u een visum met ingangsdatum 25 oktober wilt en u bijv. 2 november terugkomt, dan moet de ID-kaart geldig zijn tot 3 november. U kunt dan zonder problemen op uw ID-kaart reizen.

U kunt op https://www.visumland.nl/turkije/ het aanvraagformulier invullen en daarna krijgt u binnen 24 uur uw e-visum via de email.

Met vriendelijke groet,

Kelly
Visumland
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Post Reply