ESTA: wat is het nationaal identificatienummer?

Het reisForum met alle info over reizen en vakantie! Met name over het aanvragen van een visum voor Turkije of een ESTA voor Amerika.
Post Reply
Jamal

ESTA: wat is het nationaal identificatienummer?

Post by Jamal » Wed Jan 07, 2015 10:59 pm

Ik heb geen creditcard en wil mijn ESTA met iDeal aanvragen via Visumland.

Hiervoor heb ik een nationaal identificatienummer nodig. Maar wat is dit? Is dit hetzelfde als het burgerservicenummer (BSN)?

Bjorn

Re: ESTA: wat is het nationaal identificatienummer?

Post by Bjorn » Wed Jan 07, 2015 11:39 pm

Je kan inderdaad het beste op Visumland je ESTA Amerika aanvragen. Ik weet dat Visumland snel werkt, je hebt je ESTA dan binnen 24h nog. En je betaalt ook nog met iDeal.

Het nationaal identificatienummer is inderdaad hetzelfde als het burgerservicenummer (BSN). Dit nummer kun je in je paspoort vinden.

Jamal

Post by Jamal » Thu Jan 08, 2015 5:25 pm

Dank voor je antwoord.

Inmiddels mijn ESTA aangevraagd en kreeg het binnen twee uur in mijn mail. Dus ook goede ervaringen met Visumland :D

Vakantieboeker

Post by Vakantieboeker » Mon May 11, 2015 12:46 pm

Ik kan ook Visumland aanraden als je waarde hecht aan het snel krijgen van je ESTA: https://www.visumland.nl/

Betalen via iDEAL is ook handig, een dikke plus dus en weer een zorg minder. :D

Jamal

Post by Jamal » Wed Jul 22, 2015 5:57 pm

Voor mijn reis in januari had ik een ESTA voor Amerika aangevraagd bij Visumland.

Nu ga ik in augustus weer. Dus ik belde om te vragen of ik een nieuwe ESTA moet aanvragen. Zij gaven meteen aan dat dit niet nodig is: een ESTA is twee jaar geldig (tenzij je een nieuwe paspoort hebt aangevraagd, dan moet je een nieuwe ESTA aanvragen).

Prima service weer!
Ze hadden mij net zo goed een nieuwe ESTA kunnen aansmeren: ik had toch wel betaald. Maar dat hebben ze dus niet gedaan. Wederom een pluim dus voor Visumland.

Visumland

Post by Visumland » Thu Jun 09, 2016 7:57 pm

Dank voor alle mooie complimenten over Visumland. Wij doen graag ons best om vakantiegangers en andere reizigers onbezorgd op reis te laten gaan.

Wie een ESTA wil aanvragen kan eenvoudig het aanvraagformulier op de site van Visumland invullen. Betalen gaat eenvoudig via iDeal. Een creditcard is niet nodig. Indien de aanvraag voor 22:00 uur is gedaan, krijgt u uw ESTA binnen 24 uur in de email.
Visumland regelt snel, goedkoop en zorgvuldig uw Visum Turkije of uw ESTA Amerika.

Bianca

Post by Bianca » Thu Jun 22, 2017 2:50 pm

Ik ga binnenkort weer lekker naar de VS en moet ook weer een ESTA aanvragen... was ook weer op zoek naar het national identification number.

Dank wederom aan Visumland!

Post Reply