Hoe overzicht op internet te vinden?

ICT onderwerpen waaronder internet en interneteconomie.
Post Reply
Vrolijk

Hoe overzicht op internet te vinden?

Post by Vrolijk » Thu Jun 22, 2017 1:38 pm

Overzichten. Wie kent ze niet? Is het niet via de post of via de mail dan word je wel opgebeld met de vraag hoe overzichtelijk je bent en of je nog overzicht hebt.

Maar waar ik pas echt blij van wordt? Dat is een bedrijf die alle bedrijven kort en krachtig beschrijft. Die ze uiteenzet! Gewoon, omdat het kan! Maar dan heb je ook echt een mooi overzicht.

Met name voor bedrijven is dit erg handig. Want de geliefde consument vindt het nu eenmaal leuk om zo een leuk overzicht te hebben. Maar aangezien de welgestelde internetters helemaal niet zitten te wachten om zo'n overzicht te maken, heb ik goed nieuws voor ze. Kijk eens op http://www.ketos.nl/

Ideaal. Het bestaat gewoon al! Echt een aanrader!

Chantal

Re: Hoe overzicht op internet te vinden?

Post by Chantal » Thu Jun 22, 2017 2:22 pm

Wanneer je niet weet wat je iemand cadeau moet geven wil je soms weleens de duurste dingen kopen om zeker te weten dat de desbetreffende persoon waarvoor je het cadeautje koopt het ook werkelijk waardeert. Welnu de oplossing...

Op http://www.ketos.nl/rubriek/cadeaus/ kun je verschillende kortingen vinden voor leuke cadeautjes uit voor iedereen: van parachutespringen tot een beauty arrangement en van een helicopter tot een ferrari. Voor iedereen dus wat.

Ook vind je er concertkaartjes. Zo heb je vanaf nu voor iedereen een origineel en passend cadeau. Voor moeders een beauty arrangement, oma krijgt een ballonvaart, vaders krijgt een vliegles in de helicopter.

Wat men ook kan doen is een cadeau combineren. Stel je geeft vaders een kookworkshop dan is moeders ook blij.

Zelf heb ik vriendlief de bon voor het parachutespringen cadeau gedaan. Hier kan men zelf natuurlijk ook nog van profiteren. Wanneer men dus goed gebruik maakt van de kortingen komt het helemaal goed.

Neem je beste vriendin mee voor een beauty arrangement. Parachutespringen ga je met een durfal doen. Race in een formulewagen wil iedereen wel met een rijbewijs. Er is ontzettend veel keuze.

Kortom, als jij dacht dat je de wereld had gezien en alles hebt gedaan kijk dan maar eens hier en het tegendeel zal bewezen worden. Laat het weten als jullie wel al alles hebben gedaan!

Astrid

Post by Astrid » Thu Jun 22, 2017 2:45 pm

Ik kwam dan weer deze site tegen: http://www.stoutekortingscodes.nl/kortingscode/

Voor vrouwen en mannen vanaf 18 jaar tot welke leeftijd dan ook als men maar jong van geest is. Dat is de doelgroep.

Met lingerie breng je ieders hart op hol. Voor elke gelegenheid is er bijpassende lingerie. Jou leven zal in elk geval op deze manier wel uit de sleur komen.

Ook heren lingerie ontbreekt niet.

Voor elk budget is er een passend setje. Dus zelf als je krap bij kas zit kan je een mooi setje bestellen en jouw man of vrouw weer een avond en nacht van zijn of haar dromen bezorgen.

Er is uitgaanskleding, lingerie en party- en clubwear. Jarretels ontbreken natuurlijk niet en ook is er speciale kerst of bruidslingerie.

De perfecte lingerie bij de juiste gelegenheid.

Met een kostuum aan als verpleegster, politie-agente of brandweervrouw breng jij in ieder geval het hart van je man op hol.

Ook voor een maatje meer zijn er mooie setjes te verkrijgen. Bestellingen worden discreet verstuurd. Gegarandeerd succes.

Bianca

Post by Bianca » Thu Jun 22, 2017 2:54 pm

Win jij me je huidige televisie nooit belspelletjes? Is de tape van Paris Hilton niet goed zichtbaar? Is de videoclip van Britney Spears gecensureerd en wil jij hem uncensored? Dan is het hoog tijd voor een nieuwe televisie! Eentje waarop alles duidelijk te zien is. De bovenkant, onderkant, daaronder, alles duidelijk in beeld. Op http://www.ketos.nl/rubriek/elektronica/ zijn dit soort smoesjes sowieso niet meer nodig. Je hebt daar wel een televisie voor een redelijke prijs! En nog mooie ook. Waarop je inderdaad alles mooi ziet. Elke millimeter van het beeld.

Ursula

Post by Ursula » Thu Jun 22, 2017 2:57 pm

Tjonge jonge jonge Astrid!!

Maar goed, voor mensen die het willen zien, maar niet op televisie: Deze informatie is uitermate handig. Als je wordt betrapt door je vriendin kan je natuurlijk niet zeggen dat je het zat te kijken.

Vandaar dat ik je post uitermate geschikt vind: jij was voor haar een mooi setje aan het uitzoeken!

Dat je daar ondertussen van genoot houd je wijselijk voor jezelf. Je kan er natuurlijk ook werkelijk een leuk setje kopen voor je vriendin, ik garandeer je, dan heb je er ook plezier van!

Karin

Post by Karin » Thu Jun 22, 2017 3:03 pm

Dvd's en cd's kocht ik vroeger voor 1 euro per stuk! Toen internet nog niet bestond. En niet eens illegaal. Inderdaad volkomen legaal. Ik kon zo aan bijna alle films en muziek komen die ik leuk vond om te horen of te zien. Voor 1 euro kon je alles volkomen eenvoudig, voordelig maar vooral legaal ruilen. Per ontvangen cd betaalde je slechts een euro.

Het kopen van cd's vond ik volkomen nutteloos. Op de enkele cd na die zo ontzettend mooi is dat je hem nooit zat wordt en elke dag grijs draait. Maar die zijn zeldzaam. Ook een film heb je na 1 keer wel gezien. Dus jammer dat die tijd voorbij is. Dat was toen heerlijk overzichtelijk!

Ellen

Post by Ellen » Thu Jun 22, 2017 3:09 pm

Ik snap dat hele internet niet. Ik ga liever naar actieve en individuele fietsvakanties. Al meer dan 12 jaar fietsen en kamperen wij in Nederland, Denemarken, Duitsland en Frankrijk. De overnachtingen vinden plaats in compleet ingerichte tenten.

Deze tenten zijn reeds opgezet. Ik bel en kies een bepaald land en daarna een bepaalde route. Deze route bestaat uit 3 geselecteerde campings. In 1 of in 2 weken fietsen wij langs deze 3 campings. De startcamping is tevens het eindpunt.

Bij een 1-weekse reis ben je 2 nachten op iedere camping en bij een 2-weekse reis ben je 4 of 5 nachten op iedere camping.

Tijdens de fietsdagen wordt de bagage naar de volgende camping gebracht. Lekker gemakkelijk en dus ideaal voor gezinnen met (jonge) kinderen. Geen gesleep met de spullen, geen tent opzetten, geen bagage mee op de fiets en toch lekker actief bezig zijn. Fietsen mogen de mensen van huis meenemen, maar kunnen ook gehuurd worden tegen scherpe tarieven.

Ook het huren van een tent, zonder te fietsen, op één van de campings behoort tot de mogelijkheden. Dus waarom al dat internetten? Maak je nuttig! En ga mee fietsen. Heb je ook geen last van geen overzicht!

Post Reply